Mitt 2011

Januari!
Jag flyttade ihop med Patrick till en mysig tvåa. Annars hände inte så mycket, festade endel och letade jobb.
Februari!
Jag var på arbetsintervju och hoppades på bästa, fick jobbet och livet började arta sig.
Mars!
Jag var på kurs och började sedan jobba.
April!
Mina systrar fyllde år och det firades hemma hos mamma och Ulf. Sen så hade vi en mysig grillkväll som slutade med fest.
Maj!
Mamma fyllde år, jobbade mest och så.
Juni!
Min älskade syster tog studenten och det firades med stort brakkalas. Firade midsommar i Grebbestad och Patrick fyllde 23!.
Juli!
Jobbade....
Augusti!
Jobbade....
September!
Jobbade, åkte till Gran Canaria med syster, hennes gubbe och Parick.

Oktober!
Jobbade och var på lite kalas, åkte till Ullared och handlade.
November!
Jag fyllde 20 år och sen hände inte så mycket mer.
December!
Jobbade, firade jul med familjen och Juldagen hade jag en helmysig dag tillsammans med Patricks underbara familj. Firade nyår med Josefin och Frida och hade en grymt bra kväll.
Bild 1 - Josefin, jag, Karin och Frida.
Bild 2 - Patrick och Jag på Gran Canaria.
Bild 3 - Min älskade Kusin Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0